Cestování | Michal Pravda | 20. 6. 2007
Když poskytované služby neodpovídají těm, které si klient zaplatil, měl by je reklamovat na místě u delegáta a opatřit si důkazy pro pozdější jednání s cestovní kanceláří. Na kompenzaci...
Články | Jiří Šedivý | 13. 6. 2005 | 17 komentářů
"Adresát nezastižen," stojí na lístku, který jste vyndali ze své schránky. Vy jste přitom v uvedeném čase doma bezpečně byli a je vám jasné, že se příslušný doručovatel prostě nechtěl...
Články | Simona Ely Plischke | 23. 12. 2002
Nedávno jsem v rámci předvánočního běsnění zavítala s přítelem do jednoho velkokapacitního odsávače peněz v centru Prahy. Odcházeli jsme po více než hodinovém neúspěšném lovu dárků....
Články | Michal Hazi | 15. 6. 2002 | 1 komentář
Telecom již čtrnáct dní nabízí zasílání SMS a e-mailů z veřejných telefonních automatů. Od začátku však tuto službu provází problémy. Některé automaty dokonce nové karty Trick odmítaly...
Články | Stanislav Andrejs | 29. 5. 2002
Od nového roku by v České republice měl začít platit novela občanského zákoníku, která má dle vzoru Evropské unie zavést podstatně delší záruční doby, a to 24 měsíců. Bude tato novela...