Aktuality | redakce Peníze.CZ | 5. 3. 2024 | 1 komentář
![Billa mění logo i vzhled prodejen. Má i nový slogan]()
Obchodní řetězec Billa mění komunikaci směrem k zákazníkům a spolu s tím také svůj design. Nová identita řetězce se nese v duchu aktuálního trendu – zdravého životního stylu a přírodního designu.
Aktuality | Petr Kučera | 4. 8. 2023 | 7 komentářů
![První banka nabízí kartu s duhovým designem Pride]()
Moneta Money Bank nabízí jako první v Česku duhovou platební kartu. Limitovanou edici vydává u příležitosti LGBT+ festivalu Prague Pride.
Co se děje | Jana Divinová | 2. 6. 2023
![Tady by chtěl pracovat každý. Projděte si Kanceláře roku]()
Do soutěže Kanceláře roku se letos přihlásilo 75 účastníků. Galerie vám ukáže deset oceněných.
Co se děje | Gabriel Pleska | 23. 6. 2022 | 7 komentářů
![Tohle jsou Kanceláře roku. Chtělo by se vám domů?]()
Kanceláře končí, lidi se nevrátí. Tak se to říkalo. Do šestého ročníku soutěže o Kanceláře roku se ale přihlásilo sedmdesát účastníků. Kanceláře se dál budují. Nahlédněte do galerie těch nejlepších.
Když se řekne | Jana Králová | 21. 6. 2021 | 10 komentářů
![Tohle jsou Kanceláře roku. Chtěli byste tady pracovat?]()
Fotogalerie: Prohlédněte si výjimečné interiéry firem, které ocenila porota pátého ročníku soutěže Kanceláře roku.
Publicistika | Petra Dlouhá | 13. 6. 2016 | 2 komentáře
![Byznysplán: Dívka s vibrátorem]()
Sto padesát osm centimetrů vysoká blondýnka vyráží do Londýna jednat se zástupci největší britské společnosti vyrábějící erotické pomůcky. „Proti mně sedí tři chlapíci kolem padesáti, nad pivem. Chvíli dělají fórky. A pak se jeden zeptá, jestli už mi bylo osmnáct.“
Očima expertů | Ondřej Tůma | 28. 8. 2015 | 1 komentář
![Očima expertů: Jak najít díru na trhu?]()
Designérka erotických pomůcek, tvůrce dostupné 3D tiskárny, zakladatel jednoho z největších českých e-shopů a další úspěšní podnikatelé. Byli v pravý čas na pravém místě. Připraveni, s tím pravým nápadem. Našli díru na trhu. Ptáme se jich, jak na to.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 1. 2015 | 12 komentářů
![Rektor VŠUP: Tahle ekonomika nemá na tolik studentů]()
Mívali jsme čtyři vysoké umělecké školy. Dávno tomu. Dnes chrlí absolventy těchto oborů řada regionálních univerzit. Uživí se? A je vůbec o jejich práci zájem, nebo spíš vítězí obecný nevkus? V dvojrozhovoru nám odpovídají dva profesoři Vysoké školy uměleckoprůmyslové.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 6. 9. 2014
![Anna Marešová: Neumíme si to tu udělat hezké]()
Pozornost si vydobyla, když získala cenu za studentský design. Samozřejmě k tomu přispělo to, že šlo o design erotickcých pomůcek. Že ale Anna Marešová nehraje na laciný efekt, to už víme z první části rozhovoru. V té druhé si budeme povídat obecněji o designu v zemi, kde je designérem každý, kdo vymaluje pokoj na růžovo.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 30. 8. 2014 | 2 komentáře
![Od tramvaje k vibrátoru: Cesta designerky Anny Marešové]()
Uznání odborníků sklidila už za svůj projekt Tramvaj pro Prahu. Mediálně známá ale začala být až díky vítězství v Národní ceně za studentský design s kolekcí erotických pomůcek Whoop de doo. I když mohla jít pracovat do zahraničí, rozhodla se nakonec zůstat v Česku a rozjet vlastní podnikání, které se netočí jen kolem Venušiných kuliček a vibrátorů.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 4. 1. 2014 | 3 komentáře
![Design není luxus. Jeho poslání je, aby bylo člověku líp]()
„Představa designu jako něčeho drahého a luxusního je mylná. Design je disciplína demokratická, ve všem a pro všechny. Každou věc musí přece někdo navrhnout,“ říká v exkluzivním rozhovoru Lenka Žižková, ředitelka Design Cabinetu CZ, která pomáhá studentům a absolventům uměleckých a průmyslových škol s prvními krůčky v nesmlouvavém světě profesionálního designu.
Co se děje | Martin Vlnas | 3. 10. 2012 | 18 komentářů
![Peníze.cz v novém. Jak se vám líbí?]()
Co nám denně slouží, mělo by být účelné a funkční, ale také – krásné. Hřeben, bačkory, auto... I peníze: bankovka má mít formát zrovna do peněženky, má vydržet, být chráněná proti padělání – a má i potěšit oko. Věříme, že také Peníze.cz jsou v novém kabátě přehlednější, účelnější i pěknější. A že budou denně dobře sloužit.
Jak na to | Michal Chleboun | 19. 3. 2012 | 1 komentář
![Začínáme podnikat: Propagace, tentokrát tištěná]()
Z předchozí kapitoly víte, jak široce můžete přistoupit k disciplíně, která se nazývá marketing. V počátcích firmy ho ale přece jenom budete muset pojmout poněkud umírněněji, protože prostředky obětované podnikání musíte využívat optimálně.
Sloupek | Jan Stuchlík | 12. 12. 2007 | 80 komentářů
![Vítejte na nových Penězích.cz]()
Vážení čtenáři, přišli jste na náš server a nejspíš jste čekali své staré dobré Peníze.cz. Teď to tady patrně nepoznáváte, přestože adresa, kterou jste zadali, je stále stejná. Oranžovou vystřídala modrá. Články, produkty, kalkulačky jsou uspořádány jinak, než jak jste byli zvyklí. To proto, abyste se ke všemu dostali rychleji a snadněji než dosud. Ta největší změna je ovšem na první pohled vidět jen málo. Změnili jsme filosofii našeho portálu.
Banky | Věra Tůmová | 2. 11. 2007 | 2 komentáře
![Komu by Češi svěřili milion korun]()
Pro odborníky je letos Bankou roku 2007 Komerční banka, pro laickou veřejnost je jednoznačně Nejdůvěryhodnější bankou Česká spořitelna. Banky prý inovují a zaměřují se na klienty. Že by se blýskalo na lepší časy?
Platební karty | Milan K. Osvaag | 8. 6. 2007
![Co Čech to jiná platební karta]()
Banky vymyslely další lákadlo na klienty: platební karty s vlastním designem. Od června si mohou podobu karty navrhnout zákazníci Komerční banky a ČSOB. Další banky se přidají za půl roku.
Články | Jan Žáček | 9. 8. 2002
![Kartu YES, webové stránky NO]()
Internetová prezentace splátkové YES karty je pouhým letákem přeneseným na internet. Uživatelé těchto karet asi internet nepoužívají, jinak by si jejich vydavatel nemohl dovolit tak nezajímavý web.
Články | Jan Žáček | 2. 8. 2002
![Stránky Aura karty postrádají auru]()
Nepříliš kreativní s téměř amatérskou grafikou, naštěstí alespoň plné informací. Tato stručná fakta nejsou dobrou vizitkou pro druhou nejpoužívanější úvěrovou kartu v Čechách...
Články | Jan Žáček | 26. 7. 2002
![Stránky O.K. karty jsou O.K.]()
Vzhůru do čtvrtého kola letošního ročníku soutěže Best web 2002. V tomto kole budeme hodnotit stránky úvěrových karet. Můžeme si to dovolit, protože každá z těch velkých má svůj microsite. Tak hurá na to!
Články | Leoš Bárta | 14. 6. 2002
![Kde se zastavil čas…]()
Druhou nejúspěšnější investiční společností na českém trhu je Investiční kapitálová společnost Komerční banky. Hodnocením její internetové prezentace se dostáváme do další části 3. kola soutěže Best Web 2002. Pomozte nám hodnotit, kritizovat a chválit. Pomozte nám měnit věci k lepšímu.
Články | Leoš Bárta | 7. 6. 2002
![Jako vejce vejci]()
Po bankách a stavebních spořitelnách přichází další, tentokrát již
3. kolo soutěže Best Web 2002. Společně se podíváme "na zoubek" internetovým prezentacím investičních společností.
A protože tohle kolo je mým posledním na postu hlavního hodnotitele, doufám, že mě v tom ani tentokrát nenecháte samotného.
Články | Dušan Hradil | 31. 5. 2002
![Nejlepší stavební spořitelna]()
Včera skončila druhá etapa naší soutěže Best Web 2002, neboli hodnocení webových stránek finančních institucí, tentokráte stavebních spořitelen. Chcete vědět, kdo má nejlepší web a kdo totálně propadl?
Články | Leoš Bárta | 24. 5. 2002
![O dvou stranách jedné mince]()
A jsme ve finále! Dnešním hodnocením www prezentace Všeobecné stavební spořitelny KB končí další kolo soutěže Best Web 2002. Poté, co vyřknete svůj ortel, již nebude pochyb, kdo je vítězem a kdo poraženým. Pojďte spolu s námi rozhodnout o výsledku.