Články | Petr Vykoukal | 11. 1. 2001
Ještě před rokem platilo rčení "všichni tam musíme" i o pobočkách bank, dnes se díky rostoucí nabídce služeb elektronického bankovnictví stává osobní návštěva banky spíše zbytečnou ztrátou času. Před dvanácti měsíci nabízela většina bank pouze zjištění zůstatku po telefonu a homebanking, dnes je v nabíce každé z nich alespoň jedna možnost přímé komunikace, kterou využívá každý desátý klient.
Články | Michal Hazi | 2. 4. 2001
Od začátku roku ležel na pobočkách České spořitelny nový sazebník. Ještě před týdnem jej však lidé na pobočkách před svými klienty ukrývali a pouze z něj jednotlivé položky předčítali. Dokonce ještě včera na internetu 'visela' stará verze ceníku. Co tedy duben znamená pro vaše sporožira?
Články | Michal Hazi | 9. 6. 2001 | 6 komentářů
Rok poté, co Československá obchodní banka převzala Investiční a Poštovní banku, se sjednocují produkty a systémy obou peněžních domů. Do konce roku přestanou existovat dvě produktové řady - vznikne jednotná nabídka. V souvislosti s přechodem na systém IPB Profile se také změní sazebník poplatků a odměn.
Články | Michal Hazi | 14. 6. 2001
Skupinou klientů, která bude integrací produktů bývalé IPB a "staré" ČSOB nejvíce zasažena, jsou studenti, jimž donedávna nabízela Obchodní banka zajímavý Student program. V tomto článku přinášíme klientům s indexem v kapse informace o tom, jaké změny je čekají. A pokud uvažujete o novém studentském kontu, máme pro vás navíc dobrý tip!
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Články | Michal Hazi | 24. 9. 2001
Dotovat studentská konta je součástí obchodní politiky většiny tuzemských bank. Do mainstreamu se s počátkem akademického roku zařadila i eBanka. Snaží se novým levným produktem oživit svou početně stagnující klientskou základnu?
Články | Daniel Martinec | 27. 11. 2001
Většina bank zvýhodňuje přístup k účtu pomocí kanálů přímého bankovnictví, a tak je mnohdy lepší vyslat na pobočku místo manžela textovku. Když však spočítáme ušetřenou částku, vyvstane otázka, zda se to opravdu vyplatí.
Články | Tomáš Prouza | 6. 12. 2001
Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.
Články | Tomáš Prouza | 13. 12. 2001
Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.
Články | Dušan Hradil | 8. 1. 2002
Při výběru banky se vyplatí počítat, i na běžném účtu se totiž dá ušetřit. A pokud budete své peníze točit elektronicky, můžete uspořit ještě více.
Články | Petr Vykoukal | 1. 11. 2002
Dnes vám přinášíme další příběh z naší série. Tentokrát o teenageru Vojtovi, který sice teprve nedávno oslavil osmnácté narozeniny, stihl už ale rok studovat ve Spojených státech, utvořit si vlastní názor na českou školu a naučit se psát články.
Články | redakce Peníze.CZ | 6. 1. 2006
Uteklo vám v prosinci něco z našeho denního zpravodajství? Víte, co se událo v oblasti bankovnictví, daní, bydlení, investování a dalších? Jste si jisti, že jste nepropásli některou z povinností vůči státu? Nahlédněte do výběru prosincových událostí.
Jak na to | Jan Stuchlík | 14. 8. 2008 | 24 komentářů
Pro klienty, kteří nepotřebují bankovní pobočky, sestavila redakce Peníze.cz a server www.bankovnipoplatky.com žebříček nejlevnějších účtů pro elektronické bankovnictví. V průměru běžný klient díky internetu ušetří skoro padesát korun měsíčně.
Analýza | Jan Stuchlík, Patrik Nacher | 16. 9. 2010 | 22 komentářů
Nejlevnějším účtem pro klienty, kteří všechny transakce uskuteční přes internetové bankovnictví, zůstává mKonto od mBank. Zjistil to průzkum sazebníků bank, který provedly servery Peníze.cz a Bankovnípoplatky.com.
Analýza | Jan Stuchlík, Patrik Nacher | 21. 9. 2010 | 3 komentáře
Banky se snaží odrazovat klienty od návštěvy poboček vysokými cenami za osobní služby bankéřů. Přesto skoro polovina bankovních klientů transakce na pobočkách vyžaduje. Přicházejí tak každý měsíc i o více než sto korun.
Co si o tom myslíte | redakce Peníze.CZ | 10. 2. 2011 | 10 komentářů
Banky rozšiřují elektronické bankovnictví a zvýhodňují ty, kteří je využívají. Řada z nich má ovšem zároveň pobočkovou síť pro ty, kteří vyžadují služby na přepážce, což činnost bank prodražuje. Přijde tedy někdy doba, kdy bankovní pobočky zmizí a bude existovat jen elektronické bankovnictví?
Aktuality | Petr Kučera | 20. 6. 2019
Elektronické bankovnictví už využívá ke správě svých financí naprostá většina (95 procent) obyvatel Česka, která má přístup k internetu. Oproti loňsku je to o pětinu víc. Ukázal to čerstvý průzkum, který pro Českou bankovní asociaci udělala agentura SC&C na reprezentativním vzorku 1011 lidí ve věku od 18 do 79 let.
Aktuality | Petr Kučera | 21. 6. 2019
Kvůli plánované údržbě elektronického bankovnictví ČSOB (včetně Poštovní spořitelny) nebudou v sobotu 22. června dostupné některé služby.
Co se děje | Veronika Doskočilová, Petr Kučera | 29. 10. 2020 | 8 komentářů
Raiffeisenbank skoncovala s papírovými příkazy. Lidé, kteří chtějí zadat platbu osobně na pobočce, se už nevyhnou internetovému bankovnictví. Pomůže jim obsluha.
Aktuality | Petr Kučera | 25. 3. 2021
Internetové bankovnictví používají přibližně dvě třetiny (64,1 %) obyvatel Česka starších 16 let. Ukazují to čerstvě zveřejněné výsledky průzkumu Českého statistického úřadu za rok 2020. Před dvěma lety to bylo 58 % a ještě v roce 2010 jenom 21 % obyvatel.
Co se děje | Olga Skalková | 12. 5. 2021 | 5 komentářů
Zatímco některé banky zvýší limit jedné odchozí okamžité platby z dosavadních 400 tisíc na nové maximum 2,5 milionu korun, jiné se vydají opačným směrem a klientům umožní odeslat výrazně nižší částku než doteď.
Aktuality | Petr Kučera | 20. 5. 2021 | 4 komentáře
UniCredit Bank vylepšila mobilní aplikaci Smart Banking. Klienti si tak mohou zobrazit PIN, přidat Visa kartu do Apple Pay nebo obdržet doklad o platbě na e-mail.
Aktuality | Petr Kučera | 27. 5. 2021
Fio banka upozorňuje klienty na podvodný odkaz, který se vydává za přihlášení do jejího internetbankingu. Falešný odkaz se může objevovat ve výsledcích vyhledávání Google například po zadání „fio cz“, jde o placenou reklamu.
Analýza | Jan Bachura | 12. 7. 2021 | 14 komentářů
Analytická společnost Scott & Rose porovnala letos v únoru třináct mobilních aplikací tuzemských bank. Dnes zveřejnila výsledky, které přinášíme i na webu Peníze.cz.
Aktuality | Olga Skalková | 10. 8. 2021 | 1 komentář
Neplánovaná odstávka systému Equa bank v noci ze soboty na neděli byla znát ještě v pondělí: klientům dál nefungovaly okamžité platby. Od včerejšího odpoledne už běží normálně, ujišťuje banka.