Aktuality | Jiří Hovorka | 24. 7. 2019
![RB modernizovala internetové bankovnictví, má loga obchodníků]()
Raiffeisenbank zmodernizovala internetové bankovnictví. Uživatelé nově vidí logo a název obchodů, ve kterých nakupovali. Bude to i včetně adresy a odkazu na Google mapy.
Aktuálně.cz | Petr Kučera | 24. 7. 2011 | 1 komentář
![Nová internetová banka láká na levný účet a vyšší úroky]()
Nová Zuno Bank ze skupiny Raiffeisen Bank International vstupuje na český trh. Konkrétní nabídku představila na úterní tiskové konferenci, současně spustila služby pro veřejnost.
Když se řekne | Michal Chleboun | 20. 4. 2012 | 16 komentářů
![Mladé banky a internet: jaké funkce nabízejí]()
Včera jsme se pokusili zhodnotit internetové bankovnictví čtveřice mladých bank – ZUNO, Air Bank, mBank a Equa bank – z pohledu přehlednosti, ergonomie a přívětivosti vůči uživatelům. Dnes se pokusíme podívat se podrobněji na funkce, kterými se snaží od sebe odlišit a nabídnout klientům výhody moderních technologií.
Co se děje | Zdeněk Bubák | 11. 9. 2012 | 1 komentář
![Co nového chystají banky pro podzimní sezónu?]()
Ve spolupráci se serverem Finparáda vám přinášíme informace o chystaných novinkách v nabídce bank, které by se měly objevit na podzim, případně i o akcích, které již běží, ale budou pokračovat v průběhu podzimu.
Články | Vendula Hilkovičová | 1. 9. 2004
![Servis 24 má novější kabát]()
Česká spořitelna od srpna letošního roku nabízí svým klientům novou verzi internetového bankovnictví Servis 24. Přichází s převratnými změnami, nebo jen kopíruje to, co je u konkurence již běžné?
Články | Dušan Hradil | 1. 1. 2003
Zatímco v minulých letech se banky rozhodovaly, zda vůbec nabídnout internetový přístup k běžnému účtu, dnes je pro ně existenční nutností. Boj o klienta vyhraje ten, kdo správně skloubí dostatek funkcí, bezpečnost a komfort použití.
Články | Michal Hazi | 5. 4. 2001 | 1 komentář
![Nemilé překvapení klientům chystají Česká spořitelna a ČSOB]()
Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
![Česká spořitelna má telefonní bankéře]()
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Články | Petr Vykoukal | 28. 8. 2002
![Webkonto: archaický rychlík]()
Graficky jednoduché (podle někoho archaické), bleskurychlé, ale také těžkopádné pro používání na více počítačích. Tato slova shrnují jen některé detaily internetového bankovnictví Raiffeisenbank.
Rozhovor | Věra Tůmová, Jan Stuchlík | 18. 11. 2008 | 13 komentářů
![Raiffeisenbank: Chceme finanční produkt krásný jako iPhone]()
Česká Raiffeisenbank se po fúzi s eBankou odpíchla a vykazuje letos 43procentní zisk. Mimo jiné prý za to vděčí klientům, kteří ji inspirují k novým produktům jako je eKonto. Ideální by bylo vyvinout finanční produkt krásný jako iPhone, říká generální ředitel banky Lubor Žalman.
Rozhovor | Věra Tůmová | 16. 7. 2009 | 4 komentáře
![Elektronická peněženka zaplatí za 200 milisekund]()
Elektronická peněženka může vypadat jako platební karta, ale funguje jinak. Hodí se při placení malých částek, třeba když spěcháte do práce. Vyplatí se i obchodníkům, tvrdí Petr Stránský ředitel společnosti Haguess, která dodávala systémy pro pražskou kartu Opencard .
Analýza | Věra Tůmová | 11. 8. 2008 | 6 komentářů
![Zahraniční banky mohou tuzemským závidět zisky]()
Tuzemské bankovní domy o finanční krizi na světových trzích snad ani netuší. Nejnovější pololetní výsledky svědčí o jejich výborné kondici, které se krize dotkla jen minimálně. Výsledky nejsilnější bankovní trojky předčily i očekávání analytiků. AKTUALIZOVÁNO
Jak na to | Věra Tůmová | 27. 2. 2008 | 19 komentářů
![Podvodníci zase lákají hesla od uživatelů internetbankingu]()
Klienti České spořitelny se opět stali terčem útoku podvodníků, kteří se z nich snaží prostřednictvím e-mailu dostat přístupová jmena a hesla k internetovému bankovnictví. Podobným útokům už letos čelila i Komerční banka. Rada klientům je přitom pořád stejná: na podobné emaily nereagovat.
Články | Jiří Šedivý | 13. 10. 2005
![Stack: Nechcete dostávat letáky? Kontaktujte nás]()
Nutí ČS svým klientům výpisy z účtu nebo reklamní letáky? Jak je to se spolehlivostí a budoucností internetbankingu? Nepřehledné sazebníky mají po celém světe a také si stěžují. Produktové balíčky oslovily téměř milión lidí. To jsou výňatky z druhé části rozhovoru s šéfem České spořitelny Jackem Stackem.
Články | Petr Vykoukal | 24. 7. 2002
![ČSOB: jako z jiné planety]()
Atypické zabezpečení čipovou kartou dělá z internetové aplikace naší největší banky trochu mimozemšťana. Samotná aplikace nenabízí moc možností "zábavy", a tak se nutnost používat čtečku čipových karet může zatím jevit jako spíše obtěžující.
Články | Kristýna Havligerová | 11. 6. 2004
![Novinky pod pokličkou Poštovní spořitelny]()
Poštovní spořitelna začíná doplňovat svou "nekompletní" nabídku, přichází totiž s vlastním internetbankingem a hybridní platební kartou. Co od těchto novinek mohou klienti očekávat?
Články | Vendula Hilkovičová | 2. 4. 2004
![Nechceš internetbanking? Zaplať!]()
Internetové bankovnictví je jistě pohodlným způsobem jak ovládat svůj účet. Navíc, jak se nás banky snaží přesvědčit, i finančně výhodný. U tří našich bank vás ale čeká nemilé překvapení v podobě nemalého poplatku za zrušení internetbankingu.
Články | Ján Rusnák | 11. 11. 2003
Aktuálně.cz | Jiří Hovorka | 15. 7. 2012
![Jednodušší PIN ke kartě nabídne poslední velká banka]()
Poslední z velkých bank umožní klientům změnit si PIN k vlastní platební kartě. UniCredit tuto možnost oficiálně nabídne od srpna.
Aktuálně.cz | Jiří Hovorka | 26. 2. 2012 | 9 komentářů
![Bankovní gigant vrací úder nováčkům, nabízí tisícovku]()
Jedna z největších tuzemských bank má další plán, jak uspět v boji o klienty s novými, často levnějšími konkurenty.
Aktuality | Jiří Hovorka | 12. 12. 2019 | 2 komentáře
![S přihlášením do George pomůže chatbot. Umí i vtipy]()
Česká spořitelna spustila na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví chatbota. Ten bude klientům pomáhat s prvním přihlášením do přímého bankovnictví George, ale i v případech, kdy neobdrží potvrzovací SMS zprávu pro přihlášení, vyplní špatně své přihlašovací údaje nebo dojde k zablokování jejich účtu.
Aktuality | Jiří Hovorka | 23. 7. 2020
![Spořitelna v sobotu vypne George, zlepší obsluhu půjček]()
Přímé bankovnictví České spořitelny bude v sobotu mimo provoz. Konkrétně nebude George dostupný od pátku 24. července od 23:30 hod. do sobotního večera.
Aktuality | Petr Kučera | 23. 6. 2020 | 1 komentář
![Pětina klientů se během epidemie neobešla bez bankovní pobočky]()
Bankovní pobočku navštívilo během koronavirové epidemie 19 procent klientů. Vyplývá to z internetového průzkumu projektu Česko v datech, který proběhl na vzorku 1058 lidí prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos.
Články | Kristýna Havligerová | 10. 6. 2004 | 1 komentář
![Rybičky, rybičky, rybáři jedou]()
Na každé platební kartě je uvedeno její číslo. Díky této identifikaci mohou hlavně majitelé embosovaných karet nakupovat v internetových obchodech. Hrozí tu ovšem nebezpečí, že se číslo dostane do nesprávných rukou. Je možné se bránit?
Články | Petr Vykoukal | 14. 4. 2005
![Česká spořitelna: viditelný pokrok]()
Další bankou, u níž budete moci zhodnotit vývoj internetového bankovnictví za poslední tři roky, je Česká spořitelna. Při porovnání obou aplikací je už na první pohled vidět, že posun v uživatelské přívětivosti a funkčnosti je značný.