Články | redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2002
![Lampárna: GE přináší dobré věci do života?]()
Když váš účet nefunguje tak, jak má, budete se asi chtít poradit s odborníky, nejlépe ze samotné banky. Jak ale svědčí zkušenost našeho čtenáře, ne vždy taková snaha dopadne dobře. Můžete spíše ztratit čas a možná i nervy...
Aktuality | Petr Kučera | 27. 3. 2021 | 5 komentářů
![Creditas vypne staré bankovnictví v polovině roku]()
Provoz starého internetového a mobilního bankovnictví Banky Creditas skončí k 30. červnu. Termín teď potvrdila v oznámení klientům. „Doporučujeme vám neodkládat změnu na poslední chvíli a přejít na nové bankovnictví včas a bez zbytečného stresu,“ píše banka.
Aktuality | Petr Kučera | 17. 2. 2021 | 2 komentáře
![Komerčka spouští fulltextové hledání. Historii neprodlouží]()
Všichni uživatelé internetového bankovnictví Komerční banky mohou od února využít fulltextové vyhledávání v historii transakcí. Banka přidala podobnou funkci, kterou už nabízejí někteří konkurenti.
Aktuality | Jiří Hovorka | 23. 7. 2020
![Spořitelna v sobotu vypne George, zlepší obsluhu půjček]()
Přímé bankovnictví České spořitelny bude v sobotu mimo provoz. Konkrétně nebude George dostupný od pátku 24. července od 23:30 hod. do sobotního večera.
Aktuality | Petr Kučera | 13. 11. 2019
![Do systému okamžitých plateb se zapojila ČSOB]()
Do systému okamžitých plateb se od začátku tohoto týdne zapojila sedmá tuzemská banka – ČSOB. Vyplývá to ze seznamu, který vede CERTIS – systém mezibankovního platebního styku při České národní bance.
Aktuálně.cz | Jiří Hovorka | 26. 2. 2012 | 9 komentářů
![Bankovní gigant vrací úder nováčkům, nabízí tisícovku]()
Jedna z největších tuzemských bank má další plán, jak uspět v boji o klienty s novými, často levnějšími konkurenty.
Co se děje | Věra Tůmová | 21. 12. 2007 | 7 komentářů
![mBank napíná žadatele o hypotéky]()
Už skoro tři týdny slibuje polská mBanka Čechům hypotéku bez poplatků. Hypotéky měla původně začít poskytovat v polovině prosince, nyní to vypadá, že první hypotéku mBank schválí nejdříve v polovině ledna.
Články | Kristýna Havligerová | 20. 5. 2004 | 2 komentáře
![Neoprávněná transakce: stornujte, reklamujte]()
Zasílání SMS zpráv s informací o provedené transakci lze chápat jako jistou formu zabezpečení internetového bankovnictví či platebních karet. Dostanou však klienti zpět peníze v případě, kdy díky informaci v SMS zprávě zjistí, že se jim někdo vloupal na konto?
Aktuality | Petr Kučera | 14. 9. 2020
![Půjčky od spořitelny lze nově spravovat v Georgi]()
Kvůli nastavení změn u úvěru už nemusí klienti České spořitelny chodit na pobočku nebo telefonicky kontaktovat bankéře. Nově mohou půjčku spravovat přímo v internetovém bankovnictví George.
Aktuality | Jiří Hovorka | 24. 7. 2019
![RB modernizovala internetové bankovnictví, má loga obchodníků]()
Raiffeisenbank zmodernizovala internetové bankovnictví. Uživatelé nově vidí logo a název obchodů, ve kterých nakupovali. Bude to i včetně adresy a odkazu na Google mapy.
Články | Jiří Šedivý | 2. 12. 2004
![Východ versus Západ v bankovní Evropě]()
Střední a Východní Evropa hodlá dohnat životní úroveň západní části v horizontu několika desítek příštích let. Jak se jí to daří v oblasti používání bankovních produktů? Hvězdou je Slovinsko, ani my na tom nejsme špatně, na chvostu jsou Srbsko a Černá Hora společně s Bulharskem. Jak využíváme služeb bank, účty a internetové bankovnictví?
Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001
![Přímé bankovnictví - rybník plný příležitostí]()
Všechny české banky už nabízejí svým klientům širokou škálu možností, jak nechodit do peněžního ústavu osobně. Klienti si však zatím tuto příležitost moc neužívají.
Články | Petr Vykoukal | 15. 11. 2001
V článku „GE Capital Bank: Učíme se za pochodu“ na serveru Peníze.cz, který vyšel v úterý 13. listopadu 2001 jsou některé pasáže, které bychom rádi ozřejmili.
Aktuality | Jiří Hovorka | 12. 12. 2019
![Další banka je na klíč. Raiffka spouští novou aplikaci]()
Klienti Raiffeisenbank mají novou možnost, jak se přihlašovat do internetového bankovnictví a jak v něm potvrzovat platby. Banka jim místo tradičního opisování kódu z SMS nově nabízí i speciální aplikaci RB Klíč.
Aktuality | Jiří Hovorka | 25. 6. 2019
![Fio banka varuje před podvodnými zprávami]()
Fio banka upozornila na další vlnu podvodných e-mailů, které se vydávají za zprávy pro klienty. Zpráva se snaží vytvořit dojem, že je třeba aktualizovat internetové bankovnictví na poslaném odkaze. Na něm podvodníci chtějí získat přihlašovací údaje do přímého bankovnictví.
Aktuality | Petr Kučera | 21. 6. 2019
![Přímé bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny čeká odstávka]()
Kvůli plánované údržbě elektronického bankovnictví ČSOB (včetně Poštovní spořitelny) nebudou v sobotu 22. června dostupné některé služby.
Aktuality | Petr Kučera | 16. 5. 2019 | 1 komentář
![Počet lidí, kteří ovládají účet přes mobil, prudce roste]()
Počet aktivních uživatelů mobilního bankovnictví ČSOB meziročně vzrostl o 24 procent na 308 tisíc. Klienti v lednu až březnu zadali přes mobil 2,8 milionu transakcí, což je dokonce o 33 procent víc než ve stejném období loňského roku. Vyplývá to z dnes zveřejněných hospodářských výsledků banky za letošní první čtvrtletí.
Články | Pavel Slavík | 21. 11. 2005
Články | Pavel Slavík | 21. 11. 2005
Články | Kristýna Havligerová | 27. 8. 2004
![Se 'samoobsluhou' již neušetříte]()
Ukončením některých služeb samoobslužných zón donutí Živnostenská banka majitele běžných účtů připlatit si 360 Kč ročně za kanál přímého bankovnictví nebo si pořídit produktový balíček. Jen jejich prostřednictvím budou moci nadále provádět některé transakce či získávat minivýpisy.
Články | Danuše Pecharová | 30. 3. 2001
![Česká spořitelna: Změny jsou vidět]()
Do třetice všeho … a tentokrát dobrého. Třetí největší banka chce používat svou internetovou prezentaci jako komunikační kanál. Svou webovou stánkou nás docela potěšila.
Aktuality | Petr Kučera | 23. 6. 2020 | 1 komentář
![Pětina klientů se během epidemie neobešla bez bankovní pobočky]()
Bankovní pobočku navštívilo během koronavirové epidemie 19 procent klientů. Vyplývá to z internetového průzkumu projektu Česko v datech, který proběhl na vzorku 1058 lidí prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos.
Aktuality | Jiří Hovorka | 15. 7. 2019 | 1 komentář
![RB opět nešlo přímé bankovnictví. Používá ho stále víc lidí, vysvětluje]()
Klienti Raiffeisenbank se dnes potýkali s problémy v přímém bankovnictví. Na sociálních sítích Facebook a Twitter si bance stěžovali, že jim nefungovalo, jak by mělo. Buď bylo moc pomalé, nešly odesílat platby nebo se rovnou nešlo přihlásit.
Články | Dušan Hradil | 1. 1. 2003
Zatímco v minulých letech se banky rozhodovaly, zda vůbec nabídnout internetový přístup k běžnému účtu, dnes je pro ně existenční nutností. Boj o klienta vyhraje ten, kdo správně skloubí dostatek funkcí, bezpečnost a komfort použití.