Aktuality | Jiří Hovorka | 12. 12. 2019 | 2 komentáře
![S přihlášením do George pomůže chatbot. Umí i vtipy]()
Česká spořitelna spustila na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví chatbota. Ten bude klientům pomáhat s prvním přihlášením do přímého bankovnictví George, ale i v případech, kdy neobdrží potvrzovací SMS zprávu pro přihlášení, vyplní špatně své přihlašovací údaje nebo dojde k zablokování jejich účtu.
Aktuálně.cz | Jiří Hovorka | 26. 2. 2012 | 9 komentářů
![Bankovní gigant vrací úder nováčkům, nabízí tisícovku]()
Jedna z největších tuzemských bank má další plán, jak uspět v boji o klienty s novými, často levnějšími konkurenty.
Aktuálně.cz | Jiří Hovorka | 15. 7. 2012
![Jednodušší PIN ke kartě nabídne poslední velká banka]()
Poslední z velkých bank umožní klientům změnit si PIN k vlastní platební kartě. UniCredit tuto možnost oficiálně nabídne od srpna.
Články | Petr Vykoukal | 24. 7. 2002
![ČSOB: jako z jiné planety]()
Atypické zabezpečení čipovou kartou dělá z internetové aplikace naší největší banky trochu mimozemšťana. Samotná aplikace nenabízí moc možností "zábavy", a tak se nutnost používat čtečku čipových karet může zatím jevit jako spíše obtěžující.
Články | Vendula Hilkovičová | 2. 4. 2004
![Nechceš internetbanking? Zaplať!]()
Internetové bankovnictví je jistě pohodlným způsobem jak ovládat svůj účet. Navíc, jak se nás banky snaží přesvědčit, i finančně výhodný. U tří našich bank vás ale čeká nemilé překvapení v podobě nemalého poplatku za zrušení internetbankingu.
Články | Ján Rusnák | 11. 11. 2003
Jak na to | Věra Tůmová | 27. 2. 2008 | 19 komentářů
![Podvodníci zase lákají hesla od uživatelů internetbankingu]()
Klienti České spořitelny se opět stali terčem útoku podvodníků, kteří se z nich snaží prostřednictvím e-mailu dostat přístupová jmena a hesla k internetovému bankovnictví. Podobným útokům už letos čelila i Komerční banka. Rada klientům je přitom pořád stejná: na podobné emaily nereagovat.
Analýza | Věra Tůmová | 11. 8. 2008 | 6 komentářů
![Zahraniční banky mohou tuzemským závidět zisky]()
Tuzemské bankovní domy o finanční krizi na světových trzích snad ani netuší. Nejnovější pololetní výsledky svědčí o jejich výborné kondici, které se krize dotkla jen minimálně. Výsledky nejsilnější bankovní trojky předčily i očekávání analytiků. AKTUALIZOVÁNO
Články | Kristýna Havligerová | 11. 6. 2004
![Novinky pod pokličkou Poštovní spořitelny]()
Poštovní spořitelna začíná doplňovat svou "nekompletní" nabídku, přichází totiž s vlastním internetbankingem a hybridní platební kartou. Co od těchto novinek mohou klienti očekávat?
Články | Jiří Šedivý | 13. 10. 2005
![Stack: Nechcete dostávat letáky? Kontaktujte nás]()
Nutí ČS svým klientům výpisy z účtu nebo reklamní letáky? Jak je to se spolehlivostí a budoucností internetbankingu? Nepřehledné sazebníky mají po celém světe a také si stěžují. Produktové balíčky oslovily téměř milión lidí. To jsou výňatky z druhé části rozhovoru s šéfem České spořitelny Jackem Stackem.
Rozhovor | Věra Tůmová | 16. 7. 2009 | 4 komentáře
![Elektronická peněženka zaplatí za 200 milisekund]()
Elektronická peněženka může vypadat jako platební karta, ale funguje jinak. Hodí se při placení malých částek, třeba když spěcháte do práce. Vyplatí se i obchodníkům, tvrdí Petr Stránský ředitel společnosti Haguess, která dodávala systémy pro pražskou kartu Opencard .
Rozhovor | Věra Tůmová, Jan Stuchlík | 18. 11. 2008 | 13 komentářů
![Raiffeisenbank: Chceme finanční produkt krásný jako iPhone]()
Česká Raiffeisenbank se po fúzi s eBankou odpíchla a vykazuje letos 43procentní zisk. Mimo jiné prý za to vděčí klientům, kteří ji inspirují k novým produktům jako je eKonto. Ideální by bylo vyvinout finanční produkt krásný jako iPhone, říká generální ředitel banky Lubor Žalman.
Články | Vendula Hilkovičová | 1. 9. 2004
![Servis 24 má novější kabát]()
Česká spořitelna od srpna letošního roku nabízí svým klientům novou verzi internetového bankovnictví Servis 24. Přichází s převratnými změnami, nebo jen kopíruje to, co je u konkurence již běžné?
Články | Petr Vykoukal | 28. 8. 2002
![Webkonto: archaický rychlík]()
Graficky jednoduché (podle někoho archaické), bleskurychlé, ale také těžkopádné pro používání na více počítačích. Tato slova shrnují jen některé detaily internetového bankovnictví Raiffeisenbank.
Články | Dušan Hradil | 1. 1. 2003
Zatímco v minulých letech se banky rozhodovaly, zda vůbec nabídnout internetový přístup k běžnému účtu, dnes je pro ně existenční nutností. Boj o klienta vyhraje ten, kdo správně skloubí dostatek funkcí, bezpečnost a komfort použití.
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
![Česká spořitelna má telefonní bankéře]()
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Články | Michal Hazi | 5. 4. 2001 | 1 komentář
![Nemilé překvapení klientům chystají Česká spořitelna a ČSOB]()
Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.
Co se děje | Zdeněk Bubák | 11. 9. 2012 | 1 komentář
![Co nového chystají banky pro podzimní sezónu?]()
Ve spolupráci se serverem Finparáda vám přinášíme informace o chystaných novinkách v nabídce bank, které by se měly objevit na podzim, případně i o akcích, které již běží, ale budou pokračovat v průběhu podzimu.
Aktuálně.cz | Petr Kučera | 24. 7. 2011 | 1 komentář
![Nová internetová banka láká na levný účet a vyšší úroky]()
Nová Zuno Bank ze skupiny Raiffeisen Bank International vstupuje na český trh. Konkrétní nabídku představila na úterní tiskové konferenci, současně spustila služby pro veřejnost.
Když se řekne | Michal Chleboun | 20. 4. 2012 | 16 komentářů
![Mladé banky a internet: jaké funkce nabízejí]()
Včera jsme se pokusili zhodnotit internetové bankovnictví čtveřice mladých bank – ZUNO, Air Bank, mBank a Equa bank – z pohledu přehlednosti, ergonomie a přívětivosti vůči uživatelům. Dnes se pokusíme podívat se podrobněji na funkce, kterými se snaží od sebe odlišit a nabídnout klientům výhody moderních technologií.
Aktuality | Petr Kučera | 26. 11. 2019
![Sedmina Čechů nikdy nepoužila internet, zjistili statistici]()
Čtrnáct procent obyvatel Česka ve věku 16 let a víc nikdy nepoužilo internet. Uvedli to v rozsáhlém průzkumu pro Český statistický úřad. Před pěti lety to bylo 21 procent, před deseti lety 37 procent.
Aktuality | Jiří Hovorka | 24. 7. 2019
![RB modernizovala internetové bankovnictví, má loga obchodníků]()
Raiffeisenbank zmodernizovala internetové bankovnictví. Uživatelé nově vidí logo a název obchodů, ve kterých nakupovali. Bude to i včetně adresy a odkazu na Google mapy.
Aktuality | Jiří Hovorka | 15. 7. 2019 | 1 komentář
![RB opět nešlo přímé bankovnictví. Používá ho stále víc lidí, vysvětluje]()
Klienti Raiffeisenbank se dnes potýkali s problémy v přímém bankovnictví. Na sociálních sítích Facebook a Twitter si bance stěžovali, že jim nefungovalo, jak by mělo. Buď bylo moc pomalé, nešly odesílat platby nebo se rovnou nešlo přihlásit.
Aktuality | Petr Kučera | 16. 5. 2019 | 1 komentář
![Počet lidí, kteří ovládají účet přes mobil, prudce roste]()
Počet aktivních uživatelů mobilního bankovnictví ČSOB meziročně vzrostl o 24 procent na 308 tisíc. Klienti v lednu až březnu zadali přes mobil 2,8 milionu transakcí, což je dokonce o 33 procent víc než ve stejném období loňského roku. Vyplývá to z dnes zveřejněných hospodářských výsledků banky za letošní první čtvrtletí.
Aktuality | Petr Kučera | 22. 5. 2019
![Sberbank spustí bezkontaktní karty, nový internetbanking a aplikaci]()
Tuzemská Sberbank letos zpřístupní klientům nové internetové a mobilní bankovnictví. Začne také vydávat bezkontaktní debetní karty. Webu Peníze.cz to potvrdila její mluvčí Radka Černá.
Aktuality | Petr Kučera | 12. 6. 2019
![RB se pochlubila vylepšením přímého bankovnictví, pak jí spadlo]()
Internetové a mobilní bankovnictví Raiffeisenbank bylo zhruba od dnešní 10. do 14. hodiny mimo provoz. Už ráno se do něj někteří uživatelé nemohli přihlásit, jiným pak fungovalo pomalu. Později přímé bankovnictví přestalo fungovat všem.