Co se děje | Věra Tůmová | 19. 12. 2008 | 3 komentáře
Poslední den v roce připadá na středu, tedy pracovní den. Díky tomu mohou všichni opozdilci vyřídit bankovní příkazy a jiné operace v téměř všech bankách se silvestrovským datem. Zpravidla jen dopoledne. Pokud má platba dojít letos, je třeba příkaz podat o dva dny dříve.
Co se děje | Věra Tůmová | 10. 11. 2008
Vysoký objem vkladů, opatrnost bankéřů a minimum rizikových investic drží banky v Česku ve výborné kondici. Daří se jim skvěle navzdory situaci v zahraničí. Za tři čtvrtletí vytvořily tři největší banky čistý zisk o 13 procent vyšší než loni, téměř 27 miliardy korun.
Analýza | Věra Tůmová | 11. 8. 2008 | 6 komentářů
Tuzemské bankovní domy o finanční krizi na světových trzích snad ani netuší. Nejnovější pololetní výsledky svědčí o jejich výborné kondici, které se krize dotkla jen minimálně. Výsledky nejsilnější bankovní trojky předčily i očekávání analytiků. AKTUALIZOVÁNO
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Co se děje | Věra Tůmová | 20. 1. 2009 | 3 komentáře
Starších lidí v Česku přibývá, banky o ně ale příliš zájem neprojevují. Operace i informace jsou spíše orientované na mladé klienty. Kdo není na internetu, působí na úředníky jako exot. Tak to aspoň vypadalo v našem mystery shoppingu u šesti bank.
Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001
Všechny české banky už nabízejí svým klientům širokou škálu možností, jak nechodit do peněžního ústavu osobně. Klienti si však zatím tuto příležitost moc neužívají.
Články | Danuše Pecharová | 30. 3. 2001
Do třetice všeho … a tentokrát dobrého. Třetí největší banka chce používat svou internetovou prezentaci jako komunikační kanál. Svou webovou stánkou nás docela potěšila.
Články | Petr Vykoukal | 8. 11. 2001
Jako jedna z posledních velkých bank přichází GE Capital na trh s internetovým bankovnictvím. Jeho instalace je (alespoň podle návodu) velice komplikovaná a v porovnání s konkurencí není cenově ani příliš atraktivní.
Co se děje | Věra Tůmová | 20. 1. 2009 | 6 komentářů
V uplynulých několika dnech naše spolupracovnice obešla v rámci mystery shoppingu účtů pro seniory pobočky tuzemských šesti bank. Přinášíme přehled toho, co jí v bankách doporučili.
Komentář | Marie Žežulková | 20. 1. 2009 | 12 komentářů
Na důchodce, který neumí pracovat s počítačem a internetem, banky moc připravené nejsou. Sice mají i speciální produkty pro seniory, moc je ale nenabízejí. Bankovní úředníci si evidentně se staršími lidmi nevědí příliš rady. Zjistili jsme to při průzkumu v šesti bankách.
Články | Petr Vykoukal | 6. 2. 2001
Nechávejte na svém účtu vysoký zůstatek a my vám odpustíme některé poplatky. Tak zní nabídka několika českých bank, zkusili jsme pro vás spočítat, jestli se skutečně vyplatí.
Články | Petr Vykoukal | 11. 1. 2001
Ještě před rokem platilo rčení "všichni tam musíme" i o pobočkách bank, dnes se díky rostoucí nabídce služeb elektronického bankovnictví stává osobní návštěva banky spíše zbytečnou ztrátou času. Před dvanácti měsíci nabízela většina bank pouze zjištění zůstatku po telefonu a homebanking, dnes je v nabíce každé z nich alespoň jedna možnost přímé komunikace, kterou využívá každý desátý klient.
Články | Dana Zwiebová | 28. 3. 2001
V loňském roce jsme byli svědky historicky nejnižších úrokových sazeb. Snižování úroků se promítlo jak do nových půjček, tak bohužel i do vkladů. Na běžných účtech a termínovaných vkladem mají občané uloženo stále téměř osmdesát procent všech úspor. Tento vysoký podíl především drobných klientů bankám samozřejmě nahrává, a proto také stále více peněžních ústavů rozšiřuje svou orientaci právě na retailové bankovnictví.
Články | Alena Urubková | 25. 3. 2002
Díky zajímavé a výhodné kombinaci několika finančních produktů a služeb v balíčku PROFIKONTO mohou menší a střední podniky a podnikatelé získat u Raiffeisenbank a. s. výhodnou nabídku pokrývající komplexně jejich potřeby. Zajímavé cenové zvýhodnění některých služeb a produktů samotné Raiffeisenbank je doplněno o slevy na pojišťovací a leasingové produkty partnerských společností v rámci finanční skupiny Raiffeisen.