Články | Alena Urubková | 20. 3. 2002
Ve spolupráci s Evropskou bankou pro obnovu a rozvoj (EBRD) připravila Česká spořitelna program, jehož cílem je podpořit kvalitní malé a středně velké firmy, podnikatele a živnostníky v jejich dalším rozvoji a konkurenceschopnosti.
Články | Alena Urubková | 3. 12. 2001
Česká spořitelna pro Vás připravila mimořádnou nabídku vybraných produktů a služeb zdarma. Naše nabídka platí do konce roku 2001, proto neváhejte a využijte tuto jedinečnou příležitost.
Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001
Články | Petr Vykoukal | 26. 2. 2002
![Svěřte nám své peníze!]()
O vaše úspory kromě bank a fondů soupeří ještě správci aktiv. Pokud máte v peněžence několik milionů, které chcete investovat, jste pro ně tím správným soustem. Postarají se o vás ale i s podstatně menší částkou.
Články | Zdeněk Fekar | 2. 3. 2001
![Ještě počkat. A když už, udělejte si to sami!]()
Přesně takové doporučení se vám dostane od obchodníků s cennými papíry, pokud se rozhodnete prodat balíček akcií Komerční banky. Vyplývá to z testu, který redakce Peníze.CZ uskutečnila včera.
Články | Petr Vykoukal | 17. 10. 2000
![Banky chtějí mít studenty rády]()
Odchytit již dnes budoucí zajímavé klienty - studenty - chtějí banky nabídkou atraktivních služeb a nižšími cenami. Skutečnost ale není až tak růžová. Výhody jsou spíše lákadlo bez praktického užitku, personál je navíc všechny nezná.
Aktuality | Jiří Hovorka | 3. 9. 2020 | 1 komentář
![Větší pobočky České spořitelny otevřou už v osm]()
Česká spořitelna prodloužila na vybraných pobočkách v krajských městech otevírací dobu. Nově je otevírá už v osm ráno místo standardní deváté hodiny.
Články | Tomáš Mergl | 12. 3. 2003
![Čtvrtina trhu patří zahraničním fondům]()
Téměř čtvrtina trhu kolektivního investování u nás patří fondům registrovaným v zahraničí. Z toho více jak dvě třetiny zaujímají fondy peněžního trhu a fondy dluhopisové.
Články | David Petráček | 20. 5. 2002
![A zase ty technologie]()
V uplynulém týdnu využili investoři nízkých cen zajímavých technologických titulů a začali nakupovat. Trhy nesly, na rozdíl od minulého týdne, vzhůru i maloobchodní společnosti.
Články | Petr Vykoukal | 27. 9. 2001
![Reklama Eurotelu poškozuje důvěru klientů]()
Slogan největšího českého mobilního operátora o "nejbezpečnějším GSM Bankingu" je založen na sporných argumentech a navíc může uvést v pochyby ty, kteří používají stejnou službu u konkurence.
Články | Tomáš Skřivánek | 20. 7. 2001
![Tři největší banky propustily dva tisíce lidí]()
Tři největší bankovní domy v České republice propustily v prvním pololetí celkem dva tisíce pracovníků. ČSOB, Komerční banka a Česká spořitelna mají v plánu zmenšovat svoje stavy i v druhé polovině tohoto roku.
Články | Michal Hazi | 14. 6. 2001
![Student program ČSOB končí]()
Skupinou klientů, která bude integrací produktů bývalé IPB a "staré" ČSOB nejvíce zasažena, jsou studenti, jimž donedávna nabízela Obchodní banka zajímavý Student program. V tomto článku přinášíme klientům s indexem v kapse informace o tom, jaké změny je čekají. A pokud uvažujete o novém studentském kontu, máme pro vás navíc dobrý tip!
Aktuality | Petr Kučera | 23. 6. 2020 | 1 komentář
![Pětina klientů se během epidemie neobešla bez bankovní pobočky]()
Bankovní pobočku navštívilo během koronavirové epidemie 19 procent klientů. Vyplývá to z internetového průzkumu projektu Česko v datech, který proběhl na vzorku 1058 lidí prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos.
Co se děje | František Mašek | 17. 12. 2010 | 1 komentář
![Do kdy a jak je možné uhradit letošní účty v bance?]()
Většina bank má na Štědrý den zavřeno. Na Silvestra naopak všechny otevřou, byť většinou na kratší dobu, než obvykle. V některých je i 31. prosince možné zaplatit například stavební spoření za rok 2010. Proč ale nechávat podobné platby na poslední chvíli?
Když se řekne | redakce Peníze.CZ | 19. 6. 2009 | 1 komentář
![Nejzajímavější bankovní pobočka: Hlasujte a vyhrajte]()
Představili jsme vám desítku poboček, na které jsou jednotlivé české banky hrdé. Teď je na vás, abyste zvolili tu, která se vám zdá nejzajímavější. Ukažte bankám, do jaké pobočky byste chodili nejraději, a můžete vyhrát.
Články | Vendula Hilkovičová | 25. 11. 2003
![Jak pojišťovny spřádají své sítě]()
Informace o nejrůznějších pojištěních, odpovědi na vaše otázky, sjednání smlouvy on-line, lze toto všechno najít na webových stránkách pojišťoven? Nechte se s námi do jejich sítí polapit, vyzkoušejte, jak fungují a hlasujte společně s naší porotou!
Články | Petr Vykoukal | 1. 11. 2002
![Celé kapesné dá za mobil]()
Dnes vám přinášíme další příběh z naší série. Tentokrát o teenageru Vojtovi, který sice teprve nedávno oslavil osmnácté narozeniny, stihl už ale rok studovat ve Spojených státech, utvořit si vlastní názor na českou školu a naučit se psát články.
Články | Lukáš Půda | 2. 11. 2001
Články | Michal Hazi | 13. 9. 2001
![Eurotel dohnal Paegase až po dvou letech]()
Po mnoha planých slibech Eurotelu, začne být GSM banking nabízen jeho klientům. Aby náš největší operátor z tohoto zpoždění vytvořil vítězství, je jeho produkt přece jen v něčem lepší.
Články | Michal Hazi | 12. 4. 2001
![Spořitelní i-banking odhalen]()
Česká spořitelna horečnatě dokončuje svoji verzi internetového bankovnictví. V nejbližší době tento přímý kanál zpřístupní všem svým klientům. Redakce serveru Peníze.CZ již nyní přináší přehled o připravované službě a také první snímky stránek, ze kterých je možné se ke službě přihlásit.
Články | Zdeněk Fekar | 23. 3. 2001
![Vyzpovídejte ombudsmana!]()
Přesně za týden představíme našim čtenářům ombudsmana České spořitelny Pavla Kysilku. Chcete-li se jej na něco zeptat, máte šanci!
Články | Petr Vykoukal | 1. 2. 2001
![Ani o korunu víc]()
Chtěl jsem si koupit krabičku nábojů a prodavač mi řekl cenu, když jsem však vytáhl platební kartu, ejhle byly o pět procent dražší. Rozhodl jsem se, že za těchto podmínek nic nechci a šel jsem do obchodu, kde si při placení kartou nic nepřirážejí. Cestou jsem si kladl otázku: Mají na to právo?
Články | Petr Vykoukal | 11. 1. 2001
![Nechoďte do banky, vždyť nemusíte]()
Ještě před rokem platilo rčení "všichni tam musíme" i o pobočkách bank, dnes se díky rostoucí nabídce služeb elektronického bankovnictví stává osobní návštěva banky spíše zbytečnou ztrátou času. Před dvanácti měsíci nabízela většina bank pouze zjištění zůstatku po telefonu a homebanking, dnes je v nabíce každé z nich alespoň jedna možnost přímé komunikace, kterou využívá každý desátý klient.
Když se řekne | Michal Obrázek | 4. 3. 2009 | 3 komentáře
![Ideální banka II: věrné klienty banka náležitě odmění]()
Ideální banka si svých klientů patřičně cení. Sestavuje pro každého klienta tzv. Index loajality, podle něhož ho odmění například vyšší úrokovou sazbou u termínovaného účtu. Tak si představuje budoucnost vítěz soutěže Ideální banka 21. století.
Články | Ivan Špirakus | 13. 10. 2004
![Rating zajišťoven: poněkud jiná káva]()
Většina pojišťoven v ČR má jen tzv. pi (public information) rating, nechová se tedy ke klientům příliš otevřeně. Při volbě svého zajištění však pojišťovny rating příslušné zajišťovny striktně vyžadují a dokonce se jím často chlubí. Přečtěte si, co se stalo jedné z největších zajišťoven na světě, jako varování před podceňováním významu plnohodnotného ratingu.
Články | Dušan Hradil | 11. 6. 2003
![Pozor na levné pojistky]()
Stačí mi na dovolenou ta nejjednodušší pojistka? Kolik vlastně stojí ošetření v zahraničí? A nebude po mně lékař v zahraničí chtít zaplacení ošetření v hotovosti? Na tyto a další otázky odpovídá šéf úseku cestovního pojištění Allianz Jaroslav Kratochvíl.
Články | redakce Peníze.CZ | 21. 3. 2002
![Nový způsob krádeží v bankomatech ČS?]()
Přetiskujeme email, který dnes přišel do naší redakční schránky: "Zdravím všechny všechny oslovené a chci Vás varovat před nepříjemnostmi,
které jsem na vlastní kůži včera zažila!"
Články | Tomáš Skřivánek | 7. 3. 2002
![Pojišťovny: konec dealerů]()
Pojišťovací agenti byli ve dvacátém století vděčným námětem vtipů a pošklebků, symbolem vypočítavosti a nekvalitní služby. Tito lidé klientům vždy radili uzavřít ty pojistky, ze kterých měli největší provize a nikdy příliš nehleděli na skutečné potřeby klienta. Přichází jejich konec?