Proč byl u Schillerové Finfo? Ukažte své znalosti
Kvíz | Petr Kučera | 28. 11. 2021
Ministři se mění, ale ty nejdůležitější postavy zůstávají. Nemaskujte vědomosti a vyzkoušejte si kvíz!
Reklama je nástroj či forma komunikace ke zvýšení prodeje daného výrobku nebo služby. Může propagovat obchodní značku nebo nápad. Jejím cílem je přesvědčit cílovou skupinu a oslovit ji, případně vzbudit zájem si daný produkt zakoupit. Dále vytváří vztahy mezi zákazníkem a firmou.
Reklama může mít mnoho forem, od fyzické formy (letáky, billboardy, tištěné inzeráty v novinách, atd.) po online propagaci (internetový banner, reklama na sociálních sítích). Z ekonomického hlediska je reklama důležitou součástí ekonomiky daného subjektu, protože pomáhá tvořit zisky, budovat povědomí o značce nebo odlišovat danou firmu od konkurence.
Další články na téma reklama najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Kvíz | Petr Kučera | 28. 11. 2021
Ministři se mění, ale ty nejdůležitější postavy zůstávají. Nemaskujte vědomosti a vyzkoušejte si kvíz!
Rozhovor | Pavla Adamcová | 8. 2. 2024
Řada obchodníků stále nepočítá slevy tak, jak by podle už rok platných unijních pravidel měla. Cenovkami často matou zákazníky. „Ta vynalézavost je neuvěřitelná,“ říká v rozhovoru Veronika Odrobinová, advokátka a partnerka společnosti Grant Thornton.
Co se děje | Ondřej Tůma | 9. 11. 2010
Společnost T-Mobile se letos rozhodla změnit ve své předvánoční reklamní kampani stávající marketingovou strategii. Může se jí ale drahá kampaň s americkým hercem Chuckem Norrisem vyplatit?
Co si o tom myslíte | Gabriel Pleska | 12. 3. 2015 | 14 komentářů
V jednom odstavci tohoto textu jsou slova poskládaná tak, že jejich první písmena dají dohromady název oblíbené cukrovinky. Po přečtení článku, kliknutí na Líbí a jeho odeslání na Facebook se zvednete a v nejbližší sámošce strčíte do košíku aspoň pět kousků. Ať jste tlustý na tři prsty.
Analýza | Juraj Urbančík | 3. 5. 2013
Sledujete Novu, znáte slovenskou Markízu? Nejen tyto vysílací kanály patří do portfolia nadnárodní skupiny CME, která operuje na mediálním trhu střední a východní Evropy. A otravujou vás reklamní přestávky? Jen nečekejte, že reklamní byznys nese tučné zisky a společnost se topí v penězích. Opak je pravdou, společnost má pořádné dluhy. Její akcie jsou vysoce volatilní, trend dlouhodobě klesající. Dojde ke zvratu?
Komentář | Patrik Nacher | 28. 11. 2007 | 6 komentářů
Odpůrci vysokých bankovních poplatků dostali konečně, co chtěli. Polská mBanka nabízí vedení účtu i transakce zdarma. Úspěšná ovšem bude, jen pokud přiměje konzervativní Čechy opustit jistotu svých bank a svěřit své peníze dravé konkurenci.
Kvíz | Gabriel Pleska | 25. 6. 2023
Firmy mění identitu jako lidi: buď chtějí být víc in, začít nový život, nebo něco strašně pokazily. Nebo je někdo koupí – to už u lidí tolik nebývá, rozhodně ne u nás. A v našem kvízu půjde o firmy, které známe právě z Česka.
Co se děje | Petr Kučera | 3. 11. 2021 | 13 komentářů
Podle finančního arbitra bylo oznámení na webu banky o nesnížení úroku natolik konkrétní, že ho lze považovat za veřejný příslib, který má přednost před všeobecnými obchodními podmínkami.
Co se děje | Petr Kučera, Veronika Hejná | 26. 10. 2022 | 2 komentáře
Pravidla pro uživatelské recenze i hodnocení zboží a služeb na internetu se zpřísní. Weby by měly vysvětlit, jak ověřují, že je píšou skuteční zákazníci. Za falešná hodnocení jim bude hrozit trest.
Co reklama neřekla | Věra Tůmová | 30. 9. 2008 | 7 komentářů
Komerční banka oživila v podzimní reklamní kampani Flexibilní hypotéku. Upozorňuje na její hlavní výhodu, totiž možnost úpravy splátek. Ačkoli to není z reklamních textů zřejmé, je to výhoda jen pro někoho. Rozhodli jsme se proto, že reklamu uvedeme na pravou míru.
Analýza | Jan Stuchlík | 2. 7. 2009 | 9 komentářů
Spoření je pro trpělivé, dnes ale chtějí všichni všechno hned a na dluh. Této logice podléhají v Evropě i Americe čím dál víc lidé s nízkými příjmy. Díky úvěrům si mohou aspoň chvíli připadat bohatí. Jenže jen do doby, než jim splátky přerostou přes hlavu.
Články | Tomáš Skřivánek | 20. 2. 2002
Možná ne úplně všechno, ale problémy s obchodníky ve stylu tuzemské KTP Quantum určitě. Vždyť každý z trojice největších slovenských problémů vybral minimálně pětkrát více peněz než tuzemská "jednička" – krachující KTP.
Analýza | Jakub Balada | 27. 11. 2023 | 1 komentář
Zákon o ochraně spotřebitele od letoška zpřísnil. Kouzlení se slevami by mělo být těžší. Jak to vypadá v praxi, ukazuje nová analýza Hlídače shopů. Zaměřila se na slevy během letošního Black Friday.
Komentář | Petr Hampl | 25. 3. 2013 | 30 komentářů
Zatímco dcera dojičky nebude schopna soutěžit s dcerou ministryně v cílevědomosti ani analytických schopnostech, bez větších problémů se jí vyrovná ve schopnosti rozepnout si na blůzičce knoflík navíc. To vysvětluje, proč se mezi bohatými a vzdělanými tak často setkáme s názorem, že žena nemá být vnímána jako sexuální objekt. A pomůže nám to také lépe pochopit Sexistické prasátečko.
Sloupek | Michal Kašpárek | 29. 11. 2013 | 25 komentářů
Nikdy není pozdě na to pochopit, proč někomu vadí sex v reklamách nebo že anticena není trest smrti ukamenováním.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 18. 8. 2017 | 4 komentáře
Zbláznili se majitelé klubu Paris Saint-Germain, když za brazilskou hvězdu Neymara zaplatili astronomickou částku takřka šesti miliard korun? Může se jim to ekonomicky vyplatit, nebo měli i jinou motivaci? A jsou přestupní a platové částky ve vrcholovém sportu ještě smysluplné?
Rozhovor | Ondřej Tůma | 10. 3. 2012 | 12 komentářů
V rozhovoru s Petrem Kováčikem, ředitelem serveru Skrz.cz, se dozvíte, jak fungují agregátory slev. Proč se nechce nechat slevovými stránkami zatáhnout do jejich vlastních bojů. A kam se bude tento byznys v nejbližší době ubírat.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 24. 9. 2011 | 5 komentářů
Mediální expert Daniel Köppl je pověstný svými kritickými názory. Servítky si nebral ani v našem rozhovoru. Lidé z médií a marketingu, zadavatelé reklamy – na nikom nezůstala nit suchá.
Co se děje | Věra Tůmová | 8. 1. 2009 | 12 komentářů
Úrokové sazby u spořících účtů klesají. Úročení přes tři procenta nabízejí jen menší banky a družstevní záložny. Další pokles nelze vyloučit vzhledem k očekávanému snižování klíčových sazeb České národní banky.
Jak na to | Táňa Chadrabová | 17. 12. 2007 | 8 komentářů
Vánoce jsou za dveřmi a banky i splátkové společnosti si mnou ruce. Zadlužovat se kvůli dárkům sice příliš prozíravé není, ale kdo to bez úvěru nevydrží, měl by alespoň pořádně počítat a před podpisem si pečlivě přečíst úvěrovou smlouvu.
Co reklama neřekla | Věra Tůmová | 23. 10. 2008 | 14 komentářů
LBBW se v reklamní kampani holedbá, že na nabízeném spořícím účtu zhodnotí úspory klientů nejrychleji ze všech bank. Na trhu jsou ale i výnosnější účty. Rozhodli jsme se proto, že reklamu uvedeme na pravou míru.
Články | Petr Vykoukal | 4. 9. 2000
Uvažujete o stavbě domu a při jeho financování chcete kromě hypotéky využít i stavebního spoření. Běžná situace, kterou řeší stále více lidí. Jaké jsou možnosti, jsme zjišťovali v testu obchodních zástupců.
Články | Martin Zika | 8. 9. 2006
Platba za papírový výpis z účtu patřila k nejkritizovanějším položkám bankovních sazebníků. Některé banky už ale konečně umožňují papírový výpis zrušit a objednat si elektronický. Díky tomu můžete odlehčit lesům i spalovnám a sobě ušetřit desítky korun za rok. Která banka vám dovolí zrušit papírový výpis? Kdo nabízí podobu elektronickou, za jakých podmínek a kolik za to po vás bude chtít?
Co se děje | Pavla Adamcová | 11. 1. 2024 | 1 komentář
YouTube i sociální sítě zahltily podvodné reklamy, které zneužívají tváře celebrit i známých firem a lákají uživatele na velké peníze. Provozovatelé se brání, že blokace je obtížná. Na jejich efektivnějším odstraňování ale budou muset rychle zapracovat.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 31. 3. 2024 | 1 komentář
Nová Partners Banka spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Takzvaným ambasadorem se stal písničkář Pokáč, který pro kampaň složil písničku.
Co se děje | Petr Kučera | 21. 3. 2023
Sleva na externí disky pro pirátské filmy? Velký e-shop prý zaskočilo, že někdo chápe kampaň jinak, než ji zamýšlel.
Komentář | Michal Kašpárek | 15. 7. 2011 | 5 komentářů
Rozdáváte svou pozornost na potkání kdejaké konině a čekáte to samé od ostatních lidí? Chyba. Vždyť jde o jeden z nejvzácnějších zdrojů. Nepřemýšlejte nad pozorností jako nad nekonečnou rolí toaletního papíru, ale jako nad penězi.
Sloupek | Petr Žabža | 2. 9. 2010 | 4 komentáře
Včerejšek rozhodně nebyl pro investory pohybující se na akciových trzích jedním z těch lepších – všechny hlavní indexy se posunuly o jedno až dvě procenta níže, včetně toho „našeho“ tady v Praze. Důvody k radosti aby jeden pohledal, „blbá nálada“ se šířila po burzách jako oblak dýmu.
Články | Simona Ely Plischke | 18. 12. 2002
Podle různých odhadů nás letos Vánoce stojí méně než loni. Koruna sílí a konkurence na trhu obsah nákupních košů zlevňuje také. Naše peněženka ale i tak hubne a hubne. Cenu nakoupených dárků známe, ale víme také, na kolik nás přijde všechno to "okolo"?
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 31. 7. 2023
Air Bank po dvanácti letech výrazně mění styl své marketingové komunikace. Popichování mezi dvojicí bankéřů a porovnávání s tradičními bankami vystřídá od 1. srpna nový komunikační koncept s názvem I to se může stát.
Stránka 2/6