Jak reklamovat problémovou dovolenou. Na návrat domů nečekejte
Jak na to | Pavla Adamcová | 17. 5. 2024
![Jak reklamovat problémovou dovolenou. Na návrat domů nečekejte](https://js.pencdn.cz/acimage/w180/325574.jpg)
Neproběhla vysněná dovolená podle vašich představ? Poradíme, kdy můžete dostat své peníze zpět a jak při reklamaci efektivně postupovat.
Další články na téma ochrana spotřebitele najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti |
chronologicky |
hodnocení
Jak na to | Pavla Adamcová | 17. 5. 2024
Neproběhla vysněná dovolená podle vašich představ? Poradíme, kdy můžete dostat své peníze zpět a jak při reklamaci efektivně postupovat.
Aktuality | Petr Kučera | 23. 5. 2024
ČSOB od července změní některé podmínky pro pojištění ochrany nákupu a prodloužené záruky, které nabízí jako součást služeb ke kreditní kartě.
Co se děje | Kateřina Hovorková | 3. 6. 2024 | 1 komentář
Od července budou moci odběratelé elektřiny požádat o statut zranitelného zákazníka. Nakonec ovšem pomoc státu míří jen k úzké skupině zdravotně znevýhodněných lidí. Navíc novela energetického zákona počítá jen s minimální ochranou.
Co se děje | Pavla Adamcová | 11. 6. 2024 | 3 komentáře
Opravy porouchaných výrobků mají být snadnější a výhodnější než výměna za nové. Europoslanci schválili takzvané právo spotřebitele na opravu. To určuje povinnosti výrobců v případě, že jejich produkt přestane fungovat.
Jak na to | Pavla Adamcová | 18. 6. 2024
Některé problémy během zájezdu mohou být natolik zásadní, že vám zkazí zážitek z celé dovolené. Pak můžete požadovat slevu a k tomu ještě částku odpovídající způsobené újmě. Poradíme, jak na to.
Jak na to | Pavla Adamcová | 21. 6. 2024 | 2 komentáře
Cestování alternativní taxislužbou se může nečekaně prodražit, ukázaly dva nedávné incidenty. V obou případech si cestující v autě zapomněli mobilní telefon a řidiči za jeho vrácení požadovali tisícové částky.
Když se řekne | Pavla Adamcová | 24. 6. 2024 | 4 komentáře
Nová evropská směrnice, která upravuje takzvané právo na opravu, má prodloužit životnost spotřebních výrobků. Zavádí řadu povinností pro výrobce i práva pro spotřebitele. Máme odpovědi na časté otázky.
Co se děje | Kateřina Hovorková | 28. 6. 2024
Novinky v benefitech, penzijním spoření nebo příspěvku na péči. Ale i digitální plná moc, občanka v mobilu a odpouštění dluhů. Polovina roku přináší v osobních financích hodně změn. Tady je přehled.
Stránka 8/8